Toimitusehdot

 

Mitä sinun tulee tietää, kun ostat frazadan

Jos haluat matoltasi täydellistä symmetriaa ja viivottimella vedettyjä raitoja, frazada ei ole kenties sinulle se paras vaihtoehto. Käsityö paitsi saa, sen myös pitää näkyä. Koska langat värjätään käsin, vaihtelevat värien sävyt samassakin matossa. Mitat voivat heittää parillakin sentillä maton päästä päähän. Päätellyn langan pää saattaa pilkistää kudoksesta, ja joissain tapauksissa kutoessa katkennut lanka on paikattu piiloon (mahdollisista paikkauksista pyrimme aina kertomaan k.o. tuotteen kohdalla). Monesti maton puoliskoihin on kudottu tarkoituksella epäsymmetriaa. Saattaapa kudoksesta löytyä aivan erivärinenkin langanpätkä keskeltä kuviota tuomassa säröä.

Maksutavat 
Käytämme maksunvälittäjänä Checkout Finland Oy:tä (y-tunnus 2196606-6).
Käytössäsi on maksu kaikkien suomalaisten pankkien (Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin) maksupainikkeilla.

Luottokorteista käytössä ovat Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard-, Debit MasterCard – ja American Express -korteilla. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa -, MasterCard SecureCode – ja American Express SafeKey -todentamispalvelut.

Checkout näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella eikä maksukortin tietoja tallenneta verkkokaupan järjestelmiin.

Maksuehdoista tarkemmin https://checkout.fi/materiaalit/maksuehdot/

 

maksutavat

Postitus
Lähetämme tuotteet Manner-Suomeen postipakettina. Ahvenanmaan, sekä muiden maiden osalta otathan yhteyttä suoraan pia@frazada.fi.

Saat lähetyksestä aina vahvistuksen, ja tilaukselle seurantakoodin. Vahvistus lähetyksen saapumisesta tulee sinulle tekstiviestillä. Varmistathan, että annat tilausta tehdessäsi numerosi oikein. Muistathan, että posti säilyttää lähetyksiä nykyisin vain 7vrk, jollet erikseen pyydä postilta lisäaikaa.

Lähetyskulut sisältyvät tuotteen hintaan Manner-Suomessa. Noutaessasi tuotteet Frazadan varastomyymälästä, Metsäpurontie 19-21, 00630 Helsinki, saat matoista 10€n ja tyynynpäällisistä 5€n alennuksen, alennuskoodit on mainittu tuotesivuilla.

Lähetämme tuotteet 1-2 arkipäivän kuluessa tilauksen saapumisesta. Mikäli toimitusajoissa on jotain poikkeavaa, siitä ilmoitetaan tuotesivuilla.

Palautukset
Kaikilla ostamillasi tuotteilla on palautusoikeus.
Tarkasta siis saamasi tuotteet heti, jotta tarvittaessa voit palauttaa tuotteet ajoissa.

Palautus selkeiden tuotevirheiden vuoksi on maksuton (ei pidä sisällään värin ja kudonnan pieniä vaihteluita / tuotteen kuvauksessa esitettyjä huomioita, koska tuotteet tehdään täysin käsityönä). Voit ilman muuta palauttaa frazadasi myös vain tultuasi katumapäälle, mutta silloin ikävä kyllä joudut maksamaan palautusmaksun itse.

Palautusoikeus on voimassa 21vrk tuotteen lähetyspäivämäärästä täältä meiltä Frazadasta. Tuote pitää palauttaa käyttämättömänä, ja samassa kunnossa, jossa sen sait.

Pestyjä, käytettyjä tai muunneltuja tuotteita ei voi palauttaa/vaihtaa. Pidä siis huoli, että tuotteet ovat uutta vastaavassa kunnossa. Jos tuotteissa on esimerkiksi lemmikkieläimen karvoja, emme voi hyväksyä palautusta/vaihtoa. Voit käyttää alkuperäistä pakkausta, tai pakata tuotteen muuten siten, ettei se vahingoitu kuljetuksessa.

Ota meihin ensin yhteyttä meilillä (pia@frazada.fi), ja kerro palautuksesi syy. Voit liittää meiliin (tai halutessasi tuotteen mukaan) kopion ostokuitista, yhteystietosi sekä tilinumerosi palautusmaksun maksamista varten.

Mikäli kyseessä on virheellisen tuotteen palautus, liitä meiliin tai tuotteen mukaan kopio postimaksun kuitista, niin palautamme sekä tuotteen hinnan, että postimaksun ilmoittamallesi tilille. Maksun pyrimme suorittamaan kahden pankkipäivän kuluessa vastaanotettuamme
palautuksesi.

Aletuotteille emme valitettavasti voi antaa palautusoikeutta.

Palautusosoite: Frazada Oy, Metsäpurontie 19-21, 00630 Helsinki.

Muista ehdottomasti pyytää Postista kuitti palautuksestasi. Tällöin palautuslähetyksesi on mahdollisen katoamistapauksen sattuessa Postin vastuulla. HUOM! Ilman kuittia emme voi ottaa minkäänlaista vastuuta mahdollisesta palautuslähetyksen katoamisesta.

Entä jos tuote saapuu perille pakkausta myöten vaurioituneena?

Kun noudat tilauksesi postista, varmistu ensimmäiseksi, että lähetyspakkaus on vaurioitumaton. Jos pakkauksessa on vaurioita tai merkkejä kovasta käsittelystä, avaa pakkaus jo postissa, yhdessä postivirkailijan kanssa. Jos pakkauksen lisäksi tuote on kuljetuksessa vaurioitunut, tee siitä saman tien reklamaatio postivirkailijan avulla. Posti on vastuussa kuljetuksen aikana vaurioituneista tuotteista.

Olemme täällä sinua varten!

Jos mieleesi tulee tuotteista, toimitusehdoista, maksuista tai mihin tahansa frazadoihin liittyvästä kysymyksiä, laita mielellään meiliä osoitteeseen pia@frazada.fi

Ota yhteyttä!